سامانه یکپارچه عرضه خودروهای وارداتی در اطلاعیه‌ای از عرضه ۳۶ خودروی وارداتی در این سامانه خبر داد.

واردات خودرو

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا،سامانه یکپارچه خودروهای وارداتی از امروز سه‌شنبه ۱۹ تیر با عرضه ۳۶ مدل خودرو برای متقاضیان مرحله اول (ثبت‌نامی‌های اسفند ماه سال گذشته) به عنوان آخرین عرضه و همچنین متقاضیان جدید که از روز گذشته برای تعریف حساب وکالتی و بلوکه کردن وجه ۵۰۰ میلیون تومانی در این حساب اقدام کرده باشند، به مدت سه روز بازگشایی شده؛ در این مرحله متقاضیان امکان انتخاب پنج اولویت از میان این خودروهای عرضه شده را دارند.

در راستای اجرای طرح‌های فروش خودروهای وارداتی، هفدهمین دور از فروش این خودروها از امروز آغاز می‌شود.

با توجه به گستردگی تنوع خودروهای وارد شده و اجرای ۱۶ طرح فروش خودروهای وارداتی تاکنون، این مرحله از عرضه، برای متقاضیان مرحله‌ اول که اسفند ماه سال ۱۴۰۱ ثبت‌نام کرده و نوبت‌دهی شده بودند، آخرین فرصت انتخاب خودرو خواهد بود؛ بنابراین چنانچه مشتری، این دوره هم انتخاب خودرویی نداشته باشد، از لیست نوبت‌دهی خارج شده و از دوره‌های بعدی فروش، بایستی همچون متقاضیان جدید از ابتدا، فرآیند ثبت‌نام را انجام دهد.

در این نوبت از عرضه، برای متقاضیان جدید نیز این فرصت فراهم شده که با تعریف حساب وکالتی و مسدود کردن وجه ۵۰۰ میلیون تومانی در این حساب، انتخاب خودروی وارداتی داشته باشند. امکان تعریف حساب وکالتی از روز گذشته (دوشنبه) آغاز شده و مشتریان تا ساعت ۱۲ روز شنبه (۲۳ تیرماه) برای این منظور و بلوکه کردن وجه ۵٠٠ میلیون تومانی در این حساب فرصت خواهند داشت.

مهدی تقدسی، مدیرسامانه یکپارچه خودروها- ضمن ارائه‌ لیست نهایی خودروهای قابل عرضه در این دوره اعلام کرد: ثبت‌نام خودروها امروز از طریق سایت سامانه یکچارچه عرضه خودروهای وارداتی (saleauto.ir) آغاز خواهد شد و تا پایان روز یکشنبه ۲۴ تیر ادامه خواهد داشت. متقاضیان در این مرحله امکان انتخاب پنج اولویت مورد نظر خود را از بین سبد محصولات عرضه شده خواهند داشت.

خریداران خودروهای وارداتی بخوانند |  جزئیات عرضه ۳۶ مدل خودرو در سامانه یکپارچه؛ اسامی خودروها و قیمت

خریداران خودروهای وارداتی بخوانند |  جزئیات عرضه ۳۶ مدل خودرو در سامانه یکپارچه؛ اسامی خودروها و قیمت

گفتنی است که ترتیب اولویت در این پنج انتخاب مهم است و در صورت تخصیص هر کدام از پنج انتخاب (بر اساس اولویت متقاضی و ظرفیت خودرو انتخابی)، قابلیت لغو سفارش و تغییر خودرو در مراحل بعدی وجود ندارد؛ از سوی دیگر چنانچه پس از تخصیص خودرو و فراخوانی که از سوی شرکت واردکننده برای مشتری ارسال می‌شود، متقاضی وجه خودروی خود را واریز نکند، از لیست سامانه یکپارچه عرضه خودرو وارداتی حذف خواهد شد.

در این دور از عرضه خودروهای وارداتی از بین ۳۶ محصول عرضه شده، ۱۸ خودروی وارد شده‌ دارای قیمت قطعی در مبادی ورودی و ۱۸ خودروی وارد شده‌ دیگر دارای قیمت‌ علی‌الحساب در مبادی ورودی برای مشتریان عرضه شده است.

قیمت‌ها اعم از قطعی و علی‌الحساب قیمت در مبادی ورودی است و هزینه‌ها و عوارض قانونی پس از ترخیص، به قیمت‌های فوق اضافه می‌شود.

لازم به تاکید است که چنانچه خودروی انتخابی متقاضیان جدید، به مرحله‌ی تخصیص نرسد و با عدم تخصیص مواجه شوند، در طرح‌های بعدی بایستی مجدد از ابتدا با تعریف حساب وکالتی اقدام به ثبت‌نام کنند.

کد خبر 865842

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ثبت نام و قیمت خودرو

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha